koncerty bass astral x igo ensemble tour

Bass Astral x Igo | Ensemble Tour

Bass Astral x Igo wracają z trasą koncertową promującą najnowszy album "Satellite". Po niesamowicie udanym IT'S DARK TOUR tym razem duet wystąpi w zupełnie innej odsłonie. Trasa Bass Astral x Igo Ensemble to nowe utwory i nowe aranżacje znanych już utworów stworzone wraz z sześcioosobowym zespołem. W związku z obecną sytuacją trasa koncertowa została przeniesiona na jesień 2020. Kupione bilety zachowują ważność.

6 X 2020 WTOREK

Kraków

KLUB STUDIO

7 X 2020 ŚRODA

Kraków

KLUB STUDIO

9 X 2020 PIĄTEK

Katowice

MCK

12 X 2020 PONIEDZIAŁEK

Warszawa

EXPO XXI

14 X 2020 ŚRODA

Bydgoszcz

ŁUCZNICZKA

20 X 2020 WTOREK

Wrocław

HALA STULECIA

24 X 2020 SOBOTA

Lublin

TARGI

27 X 2020 WTOREK

Łódź

WYTWÓRNIA

29 X 2020 CZWARTEK

Poznań

MTP HALA 3A

15 XI 2020 NIEDZIELA

Gdańsk

KLUB B90

iglo records
agora muzyka
helios
cojestgrane24
onlemon
tidal

FAQ

Gdzie znajdę numer karty Mój Empik?

Numer możesz znaleźć na stronie empik.com gdy po zalogowaniu się przejdziesz ze strony głównej do sekcji Mój Empik. Numer karty zobaczysz wówczas w lewym górnym rogu strony. Ponadto numer swojej karty możesz odnaleźć w aplikacji mobilnej Empik. Wystarczy, że po jej uruchomieniu klikniesz w dolnym pasku menu ikonę Premium. Numer karty pojawi się na ekranie Twojego telefonu.

Nie dotarł do mnie mail z biletem - co zrobić?

W pierwszej kolejności sprawdź skrzynkę SPAM. Zakupione bilety powinny dojść na podany podczas zakupu adres mailowy w ciągu 24 godzin. Jeśli po upływie tego czasu bilety nie dojdą na Twoje konto napisz na support@goingapp.pl przesyłając potwierdzenie przelewu, adres email oraz dane osobowe na jakie była wykonywana rezerwacja.

Czy mogę wyjść z wydarzenia i wrócić?

Po wejściu na teren koncertu nie ma możliwości wyjścia i ponownego wejścia na teren wydarzenia.

Czy mogę przekazać bilet innej osobie?

W razie konieczności rozdzielenia biletów lub przekazania ich innym osobom, należy skorzystać z tej funkcji w aplikacji Going. - zakładka biletowa. W przypadku trudności należy skontaktować się z nami pisząc na support@goingapp.pl

Jak działa kod biletowy?

Bilety będą dostępne w serwisach empikbilety.pl, goingapp.pl, aplikacji Going. oraz stacjonarnie w salonach Empik. Bilety zakupione przez empikbilety.pl, goingapp.pl, aplikację Going. będą widoczne w koncie użytkownika aplikacji Going. jeśli zakupione zostały na ten sam adres e-mail na który założone jest konto - dzięki czemu znalezienie ich jest szybkie i proste. Kod biletowy jest ważny tylko przy pierwszej weryfikacji, jakiekolwiek kopiowanie lub udostępnianie biletu osobom trzecim spowoduje utratę jego ważności i będzie traktowane jako próba oszustwa.

Czy muszę drukować bilety?

Bilety zakupione online są w formie elektronicznej - otrzymasz je mailowo. Nie musisz drukować załącznika, ściągnij aplikację Going. - wszystkie swoje bilety znajdziesz w zakładce “Moje bilety”.Pamiętaj, aby przy zakupie wpisać ten sam adres email na jaki zarejestrowana jest aplikacja. Przy wejściu pokaż bilet osobom z obsługi - przygotuj widoczny QR kod i rozjaśnij ekran telefonu. Bilet jest imienny, przypisany do Twojego konta. Obsługa zastrzega sobie prawo do weryfikacji właściciela biletu na podstawie dowodu tożsamości, dlatego miej go ze sobą.

Jak działają bilety wieloosobowe?

W przypadku zakupu biletu wieloosobowego należy wchodzić na wydarzenie w obecności osoby, która dokonała zakupu i to jej dane są widoczne na bilecie. W przypadku konieczności wejścia oddzielnie należy rozdzielić bilet korzystając z aplikacji Going. - funkcja przekazywania biletów w zakładce “Moje bilety”.