LWY PR 202517:30 | Sobota, 14 marca 2026Kinoteka PKiN
Inne
od 99 zł |
od 99 zł
|
Ideą Lwów PR - nagrody polskiego public relations, jest docenienie i nagrodzenie osób, których działalność w sferze praktyki i edukacji public relations wyróżnia kreatywność i efektywność działań, a ich postawa - odwaga w doborze narzędzi, rzetelność i etyka zawodowa jest godna naśladowania. Nagroda podkreśla rolę, jaką odgrywają wizjonerzy i pionierzy – ludzie dynamiczni niekonwencjonalni i skuteczni w działaniu. Tacy, którzy swoim dorobkiem przyczyniają się do pozytywnych i trwałych zmian w branży, stymulują jej rozwój.
DOCENIAMY NAJLEPSZYCH LUDZI POLSKIEGO PR
Główną ideą pozostaje, aby Lwy PR wyróżniały w kategoriach, w których nie ma dziś nagród branżowych, z naciskiem na docenianie przede wszystkim konkretnych osób. Zajmujemy niszę pośród istniejących nagród, skupionych mocno na kampaniach i podmiotach je realizujących. Choć należy podkreślić, że kategorie „wybitne osiągnięcie” oraz „wpływ na polski PR” Lwów dopuszczają też sukcesy zespołowe czy firmowe.
BEZ TABELEK, BEZ PUNKTÓW, A POPRZEZ DYSKUSJĘ
Lwy PR w takim wydaniu umożliwiają społeczności polskiego PR pełniejszy przegląd ważnych wydarzeń, projektów i osiągnięć personalnych ubiegłego roku. Niezmiennie obowiązuje zasada, że laureatów wyłaniają członkowie Kapituły w trybie pogłębionej, merytorycznej dyskusji, polemik, wzajemnego przekonywania na argumenty, wspólnego ważenia ich. Wieńcząc całość klasycznym głosowaniem. Co ważne, tę debatę i rozbudowane uzasadnienie ostatecznej decyzji Kapituła przedkładać będzie w laudacjach.
LICZYMY TEŻ NA WYBORY NIEOCZYWISTE
Konkurs ma być przyczynkiem do corocznej, publicznej refleksji nad tym co jest najważniejsze w naszym zawodzie i branży, bardzo szeroko to interpretując. Dlatego też niektóre kategorie są celowo wyjątkowo pojemne, np. wybitne osiągnięcie czy wpływ na polski PR w ostatnim roku. To może być projekt pro bono, publikacja naukowa, inicjatywa edukacyjna, badanie, raport czy projekt branżowy, kampania, działalność w organizacjach. Katalog jest otwarty.
Nominacje do nagrody dokonywane są zarówno przez społeczność polskiego PR, członków kapituły, a także samych kandydatów i kandydatki. W ten sposób zapraszamy wszystkich do wspólnego namysłu i oceny co i kto wniósł szczególnego do branży.
Dołącz do nas, aby razem z nami wyróżnić najlepszych i najbardziej inspirujących przedstawicieli polskiego PR!